BLOGMAS 2019 #9 MY CHRISTMAS INSTAGRAM

By Veronika`s Life - prosince 15, 2019


Už i na podzim jsem se snažila trochu vyladit svůj instagram do Autumn moodu. Předělala si bio a dala do něj krom obecných informací a podzimní citát a podzimní emoji. Dále jsem taky udělala nové covery na instastories highlight a snažila se do Autumn moodu alespoň trochu nadit i příspěvky. A právě proto jsem něco podobného udělala i teď na Vánoce. Začnu vánočními příspěveky. Zatím jsou na mém instagramovém profilu za tento rok jen 3 vánoční fotky, ale mám toho naplánovaného doopravdy hodně. Do svých fotek chci zakomponovat třeba vánoční cukroví , světýlka, candy canes a spoustu dalších věcí, můžete se nechat překvapit. Jako další jsou instastories highlight, tentokrát jsou jejich covery glitrově červené s bílými nápisy. Protože názvy už jsou na coverech jsou všechny instastories highlight pojmenovány jen emojis vánočního stromečku 🎄. Právě tyhle stejné emojis jsou použila i do svého bia. Jinak mezi instastories highlight se mezi klasickými FOOD, BODY POSITIVE, MAKEUP, NAILS ART, READING a MY BLOG přibyli ještě instastories highlight CHRISTMAS a ADVENT CALENDAR. Ve výběru CHRISTMAS bude všechno co nějak souvisí s Vánocemi (zapalování adventních svíček, pečení cukroví, dívání se na vánoční filmy ale taky jenom jednuduše vánoční písničky a spousta dalších věcí které mají úkol naladit vás do Christmas moodu). Výběr ADVENT CALENDAR se bude točit jen kolem mého adventního kalendáře od essence a jednuduše to bude jeho každodenní otvíračka. A nakonec bio, už jsem říkala že jsem použila emojis vánočního stromečku 🎄. Jinak mám v biu moje jméno, obecné informace, citát a odkaz na můj blog.

Jak můžete vidět jako citát teď na Vánoce jsem vzolila 🎄ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU🎄

Tak co líbí se vám můj instagram nadějný do CHRISTMAS MOODU? A snažíte se taky svůj instagram takhle přizpůsobovat? Snad se vám dnešní článek líbil, nezapomeňte cheknout můj instagram a já se na vás budu těšit zase u dalšího BLOGMAS článku.
                                     Vaše Vee.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů