BLOGMAS 2019 #15 RECAPITULATION OF THE SECOND ADVENT WEEK

By Veronika`s Life - prosince 22, 2019



Uběhl další adventní týden a my už jsme zapálili třetí adventní svíčku na svém adventním věnci. A co já? No jako že by se to oproti minulému týdnu nějak změnilo ale myslím že alespoň o malý krok jsem se posunula. Už mám pár dárků mám sice jenom pro kamarádky, ale i tak je to nějaký úspěch. Už mám i pár druhů vánočního cukroví. Vánoční výzdobou jsem se nějak snažila udělat ale nakonec moc nebyl čas. Co se vánoční nálady týče? Teď se snažím hlavně shánět dárky a taky ve škole píšeme hodně píšemek takže to mě bohužel tu vánoční atmosféru trochu kazí. Krom toho mě taky trochu štve to jak pořád nestíhám BLOGMAS a už se ani nebudu snažit slibovat vám jak budou vycházet pravidelně. Samozřejmě se je budu snažit dopsat tak aby BLOGMAS #24 vyšlo doopravdy 24.prosince. Ale jinak úplně nevím, snažím se ale není to jednoduché. Třeba příští rok (protože i když teď vím že to není jednoduché BLOGMAS bych chtěla dělat každý rok) to už budu lepší. Berte to prosím taky tak že tento rok protože dělám BLOGMAS poprvé je to pro mě takový zkušební rok a já ani celkově nejsem zvyklá psát články na blog moc často (alespoň tento rok jsem vydávala třeba jen tak v průměru 2 články za měsíc, příští rok bych chtěla vydávat články minimálně 1x týdně). A co bych vám řekla dál? Tyhle rekapitulace adventníh týdnů taky nejsou zas tak jednudoché jak se můžu zdát a psát se sem toho moc nedá. Takže stejně jako minulý týden tohle bude zase jeden z těch kratších BLOGMAS článků, tak doufám že vám to nevadí. Do komentářů mi dejte vědět co jste v druhém adventním týdnu stihli vy a jestli už máte nakoupené všechny dárky. Já se na vás budu těšit zase u dalších BLOGMAS článků.
                                         Vaše Vee.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů