BLOGMAS 2019 #12 CHRISTMAS SUPRISE FOR YOU - WATTPAD BOOK WITH CHRISTMAS RECEPISES

By Veronika`s Life - prosince 20, 2019



Začnu asi tím co je to WATTPAD. Nejsem žádný odborník na nějaké popisování aplikací takže mě prosím nezabíjejte. Je to prostě taková ,, sociální síť '' kde každý může psát svoje vlastní knížky. Já mám na WATTPADU svůj FITNESS DIARY 2019 do kterého už teď nepíšu ale dříve jsem psala kapitoly denně. Jako další tam mám knížku FITNESS GIRL který co celkově zaměřuje na fitness, růžné cvičební plány, fitness hacky, cviky, motivací atd. zatím má tahle kniha pouze pár kapitol ale v novém roce budu určitě v jejím psaní pokračovat. A zatím jako poslední tam mám knihu FITNESS RECEPTY kde jsou růžné zdravé recepty (a bude jich určitě přibývat). Teď na Vánoce jsem se ale rozhodla sepsat na WATTPAD KNIHU S VÁNOČNÍMI RECEPTY! A teď to nejdůležitější chci dokonce napsat dvě! Obě budou obsahovat stejné recepty ale jedna bude v Češtině🇨🇿 a druhá v Angličtině 🇬🇧. Co víc vám o tom říct? Knihu se budu snažit dělat co nejdříve a recepty v ní budou postupně přibívat. Jinak recepty budou v růžných BLOGMAS článcích i tady na blogu, ale já je chtěla prostě sepsat na jedno místo. Tak doufám že se vám bude kniha na WATTPADU líbit. Až knihu začnu psát a budou v ní už nějaké recepty dám vám na ní odkaz do tohohle článku tak nezapomeňte checkovat. Jinak na WATTPADU mě najdete jako @VeronikaLife27. To by bylo pro dnešní článek vše, byl sice o něco kratší ale já ho úkolem bylo pouze informovat vás o tomhle menším CHRISTMAS SUPRISE FOR YOU! Budu se na vás těšit zase u dalších BLOGMAS článků.
                                          Vaše Vee.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů