BLOGMAS 2019 #10 HOW TO GET IN CHRISTMAS MOOD

By Veronika`s Life - prosince 17, 2019



Vánoce už jsou za dveřmi. Jak jste na tom vy s Vánoční atmosféru? Já ji mám třeba už od začátku listopadu, to jo období kdy se na Vánoce začnu strašně těšit. Tento rok už jsem si v listopadu psala i seznam vánoční cukroví které chci dělat a v polovině listopadu jsem si už začala na Spotify skládat Christmas playlist a potom jsem už nechtěla poslouchat nic jiného. Ale co teď? Teď začíná období kdy sháním dárky (protože skoro žádné ještě nemám) a krom vánočních věcí které chci dělat se musím ještě snažit přežívat poslední dny školy. A vánoční nálada? Ne že bych ji neměla vůbec ale hodí se do ní trochu víc naladit. A jak? To se dozvíte v dnešním článku. Go for it...24 tipů jak se dostat do Christmas moodu

1. Navštitvte vánoční trhy

2. Sleduj vánoční filmy

3. Poslouchej vánoční písničky

4. Peč vánoční cukroví

5. Zápal si svíčku

6. Udělej si vánoční výzdobu

7. Nakupuje dárky

8. Zkus nějaké vánoční DIY

9. Sleduj vánoční videa na YouTube

10. Foť vánoční fotky pro tvůj instagram

11. Piš vánoční články na blog/toč vánoční videa

12. Účastníci se vánočních soutěží

13. Dej si vánoční tapetu na mobil

14. Dej si na zvonění nějakou vánoční písničku

15. Nech se budit vánoční písničkou každé ráno

16. Buďte se svými přáteli/rodinou

17. Každý den si otevírejte svůj adventní kalendář

18. Pořiďte si a noste vánoční oblečení

19. Čti vánoční články na internetu/blozích

20. Napiš si na nějakou tabuli (já mám světelnou) nebo alespoň na papír vánoční citát a výstav si ho

21. Kup si s sprchový gel který se vůní hodí k Vánocům/zimě

22. Používejte vánoční emoji

23. Vymyslete text vánočního přání který budete 24.prosince rozesílat svým přátelům a rodině

24. Relaxujte


A jaké jsou vaše tipy jak se dostat do Christmas moodu? Dejte mi vědět do komentářů. A já se na vás budu těšit zase u dalších BLOGMAS článků.
                                          Vaše Vee.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů