5 DAYS OF MY HEALTHY LUNCHES (17.-2.1.2020)

By Veronika`s Life - března 08, 2020

Jak vidíte povánoční články ani rekapitulaci roku 2019 jsem nenapsala. Možná je lepší se na tyto věci vykašlat a konečně se posunout dál. Dneska tady pro vás mám článek 5 DAYS OF MY HEALTHY LUNCHES. Jednuduše to budou prostě moje obědy od pondělí do pátku. Na tento nápad mě přivedla Mina Rome, která na YouTube točí hlavně ve stylu WHAT I ATE FOR LUNCH THIS WEEK. Její videa se mi moc líbí, má doopravdy skvělé recepty. které jsou dokonce veganské nejsem veganka ani vegetariánka, ale ráda vařím veganská jídla, protože si myslím že je skvělé do svého jídelníčku zařadit i rostlinou stravu a navíc jsou většinou moc dobré). V tomto článku jsem si pro vás teda připravila 5 mých obědů (t|etí je vegetariánský a dva poslední jsou dokonce veganské) (. Snad se vám tahle inspirace na obědy bude líbit. 


Pondělí - Losos s rýží, cuketou a arašídy

Ingredience :
▪️Losos
▪️Sushi rýže
▪️Cuketa
▪️Arašídy

Jednoduše uvaříte rýži podle návodu. Lososa si opečte (strana s kůží 4 minuty, druhá strana 3 minuty) na trošce olivového oleje. Opečte si taky na kostky nakrájenou cuketu. A pak už dejte jednuduše na talíř/do misky rýži, cuketu trochu arašídů a nakonec lososa. And that's all. Super easy, healthy and super yummy. 

Úterý- Quinoový salát s kuřecí šunkou

Ingredience :
▪️50g Quinoi (v syrové stavu) 
▪️100g kuřecí šunky
▪️1/2 light mozzarelly (cca 62g) 
▪️Baby špenát
▪️Cherry rajčata
▪️Hummus (dopuručuju olivový z lídlu) 

Tady to asi zase není moc o žádném postupu. Uvaříte si quinoau, kuřecí šunka nakrájíte a očete na pánvi. A pak už jen nakrájíte mozzarellu, smíchá tě jí s quinoau, šunkou, natrhaným špenátem a troškou hummusu a úplně nakonec přidáte cherry rajčata. Úplně jednudoché, hotové za pár minut (nejdéle trvá uvařit quinoau - cca 15 min). Jinak na tohle jídlo jsem inspirovala na instagramu @jmenujisepeta akorát jsem tam místo tuňáka (který tam měl být původně) dala šunku. 

Středa - Těstovinový salát

▪️Hrachové těstoviny 
▪️90g Uzeného tofu ( Natures promise) 
▪️120g (1/2 plechovky) Červených fazolí 
▪️50g Kukuřice 
▪️Niva 

Miluju různé těstovinové saláty. A poslední dobou jsem si zamilovala luštěninové těstoviny. Tentokrát jsem použila hrachové těstoviny. Ty jsem uvařila podle návodu. Tofu, fazole a kukuřici jsem opekla na pánvi. Vše jsem smíchala dohromady a přidala kousek nakrájené nivy.
Čtvrtek - Rýžové nudle s avokádem, zeleninou a cizrnou

▪️50g rýžových nudlí (v syrové stavu) 
▪️50g avokáda
▪️120g Cizrny 
▪️Salátová okurka 
▪️Paprika 
▪️Rajčata 
▪️Arašídy

Rýžové nudle si připravte podle návodu. Cizrnu si opečeme na pánvi. Zeleninu si nakrájíme na kostičky. Avokádo si rozmixujeme s trochou soli a citronové šťávy. Potom rýžové nudle smícháme s rozmixovaným avokádem, přidáme cizrnu a zelininu a úplně nakonec nahoru posypeme arašídy. Jednudochý a rychlí recept který je dokonce i veganský. 
Pátek- Rýže a zelinonovo-tofu-cizrnová směs

▪️Uvařená rýže
▪️120 Cizrny
▪️50g uzeného tofu (použila tofu z Lidlu)
▪️70g brokolice
▪️50g kukuřice 

Cizrnu, zeleninu a nadrobené tofu dáte dohromady na pánev a trochu celou směs orestujeme. No a pak už k ní jen přidáme rýži. A done, done. Jeden v nejjednodušších receptů. A zase je veganský. Takže win, win. Let's try.
Snad se vám dnešní článek líbil. Budu se teď snažit vydávat články častěji, takž e tady se mnou na blogu zůstaňte. Pokud se vám článek líbí nezapomeňte ho sdílet nebo dopuručit můj blog svým přátelům. Taky nezapomeňte to jak se vám tento článek líbil napsat do komentářů a taky nezapomeňte připsat jaké další články byste chtěli a jestli nějaké recept vyzkoušejte klidně mi můžete poslat fotku na instagram nebo jen napsat do komentářů jak vám chutnal. To už je z tohoto článku vše. A uvidíme se u dalšího článku (snad to bude co nejdříve). 
                                     Vaše Vee. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů