WHAT I EAT AND WORKOUT THIS WEEKEND (22.-23.2.2020

By Veronika`s Life - března 21, 2020

Dneska pro vás mám vlastně úplně typický WHAT I EAT IN THIS WEEKEND, jenom je k tomu jako bonus i to co jsem cvičila. Takže se tady můžete těšit jak na zdravé recepty tak i na inspiraci na workout. Welcome on this WHAT I EAT AND WORKOUT THIS WEEKEND (22.-23.2.2020) post, go for it.



SOBOTA (22.2.2020)




SNÍDANĚ - Vanilla Creamy Yogurt Oatmeal 



  • 50g ovesných vloček 
  • 50g vanilkového skyru
  • 100ml maldlového mléka
  • Topping: skořice, mražené lesní ovoce, arašídové máslo, 1 kostička čokolády (Orion čokoláda pomeranč se špetkou skořice) 

Mandlové mléko si trochu ohřejeme, vločky smícháme s jogurtem( vanilkový skyr)  a následně  je zalijeme mandlovým mlékem a porádně promícháme. pokod je kaše moc řídká/tekutá nebo příliš studená můžete jí dát na 1-2 minuty do mikrovlnky. Potom už jen kaši posypeme skořicí , přidáme ovoce, arašídové máslo a čokoládu.

Za mě totální obsessed , I love it.





OBĚD - Farmářský salát s kuřetem (UGO) 

Tohle není recept , ale tip kde se dobře a zároven zdravě najíst někde ve městě. V sobutu jsem byla na Art výstavě (PHOTODIARY brzy na blogu) , takže jsem si pak dala jídlo v UGO. Absolutně miluju tento Farmářský salát s kuřetem . Určitě se někdy do UGO stavte a vyzkoušejte. Thanks me latter.


SVAČINA - Vanilkový skyr s jablkem a čokoládou



  • Vanilkový skyr (požila jsem zbytek z rána což bylo cca 80g)
  • půlka jablka
  • 1 kostička hořké čokolády
Super pokud chcete nějaký rychlý malý snack. Samozdřejmě můžete použít více jogurtu, jablka nebo klidně i přidat víc čokolády. Já jsem jen chtěla nějaký malý after workout snack a ten skyr se mi celkem hodil a alespon jsem ho spotřebovala, když už byl rozdělaný.

VEČEŘE - Tofu se zeleninou a 2 rýžové chlebíčky s hummusem


  •  2 rice up brown rice chlebíčky
  • olivový hummus z Lidlu
  • 90g uzeného tofu Natures promise
  • 25g mražené kukuřice
  • 25g mražených fazolek
  • červená paprika



WORKOUT  

Cvičení hraje v mém životě důležitou roli. Pojďme se tedy podívat co jsem 22.2.2020 cvičila. V tento den jsem cvičila podle Victoria Secret modelek Sanne Vloet a Romee Strijd. Jejich workout videa doopravdy miluju. Dala 15 min  zadek podle Romme, 15 min nohy podle Romme a podle Sanne 15 min zadek, 10 min nohy a 10 min břicho.

NEDĚLE 23.2.2020


SNÍDANĚ - Overnight oats by Romme Strijd 

Poslední dobou jsem začala sledovat Victoria Secret modelky Sanne Vloet a Romee Strijd. Sem tam zkouším nějaké recepty z jejich What I eat in a day a nebo podle nich cvičím. V jednom videu od Romme Strijd jsem nazila na tyhle overnight oats. Je to úplně jednoduché. 

Ingredience :
▪️40g ovesných vloček 
▪️30g proteinu (já použila rostlinný protein Forky's příchuť choco almond) 
▪️Hrnek horké vody 
▪️Topping : Jakékoli ovoce, oříškové máslo, oříšky, čokoláda.... 

Večer  vločky a protein smícháme a zalijeme hrnkem horké vody. Na noc dejte do ledničky. Ráno můžete dát na chvíli do mikrovlnky (není to nutné). A pak už jen přidejte libovolné oříškové máslo, ovoce, v podstatě cokoli. Já jsem použila mango, arašídové máslo, kešu, sušené moruše a goji.
OBĚD - Kuřecí s bátáty a zeleninou

Asi moje nejoblíbenější kombinace s kuřecím. 
Ingredience :
▪️Kuřecí prsní řízky
▪️Batáty
▪️Červená řepa 
▪️Ledový 

Easy oběd a momentálně asi moje nejoblíbenější kombinace s kuřecím masem. Kuřecí maso jsem jenom osolila a dala péct do trouby. Batáty jsem oloupala, nakrájela, potřeba olivovým olejem, osolila a taky dala péct do trouby. Řepu jsem pekla v celku v taky troubě. Dělám to tak že ji pořádně omyju, zabalím do alobalu a dám cca na hodinku do trouby. Pak ji vyndáme z alobalu oloupu a nakrájím. Ledový salát si jen natrhám a omyju. Pak už stačí jen dát všechno na talíř. A easy lunch je nasvětě. 

SVAČINA - Tvahoh s apple sauce a domácí granolou


▪️125g nízkotučného tvarohu 
▪️20g apple sauce (jablečné pyré z Lidlu) 
▪️15g domácí granoly (brzy vám dám určitě recept) 

Rychlý, zdravý, yummy snack. 

VEČEŘE - Scrarable tofu se zeleninou a chleba z ovesných vloček 

Chleba :
▪️400g ovesných vloček 
▪️400ml vody
▪️1 prášek do pečiva 
▪️Lžička soli
▪️Lžička mletého kmínu 

Vločky rozemeleme na mouku. Přidáme prášek do pečiva, sůl a kmín a nakonec dobře promícháme s vodou. 
Dáme do formy vyložené pečícím papírem. Zakryjeme alobalem a pečeme 20 minut. Potom alobal odkryje a ještě nějakou dobu pečeme (doba je podle toho jak vaše trouba peče). 

Scrarable tofu se zeleninou 

▪️50g uzeného tofu (použila jsem tofu z Lidlu) 
▪️25g mražené kukuřice 
▪️25g mražených fazolových lusků
▪️Paprika 

Zeleninu orestujeme na pánvi, rozdrobíme do ní tofu osolíme a ještě chvíli opékáme. 

Miluju tohle scrarable tofu se zeleninou v kombinaci s tímto ovesným chlebíkem. 

WORKOUT 

Dnešní workout jsem začala kardiem- 15 min běh na místě. A pak si dala moje oblíbené 3 workout podle Sanne Vloet - 15 min butt workout , 10 min model ab, 10 min inner thigh


Tohle by bylo z WHAT I ATE THIS WEEKEND (22.-23.2.2020) vše. Snad vás inspiroval alespoň nějaký recept nebo workout. Napište mi do komentářů který recept vás zaujal nejvíc a jestli nějaký zkusíte. Jinak se na vás budu těšit zase u dalších článnků tady na blogu. Taky mě nezapomněte sledovat na instagramu. See you latter. 
                            Vaše Vee. 
      

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů