HAPPY NEW YEAR

By Veronika`s Life - ledna 12, 2020

Šťastný nový rok 2020 všem. V prvním článku z novém roce jsem vám hlavně chtěla popřát zdraví a štěstí a ať se vám v roce 2020 všechno daří a vychází podle plánů. A také bych vám tady chtěla říct na co se tady na blogu můžete v NEJBLIŽŠÍ době těšit. Prvně bych asi začala tím jak to bylo s blogem minulý rok. Byl to rok kdy jsem s blogem začala a psát články nějak pravidelně bylo prostě nad moje síly už ve článku BLOGMAS 2019 FULL DECEMBER...
jsem psala že bych chtěla v roce 2020 vydávat články pravidelně a aktuálně a ,, tréninkem " na to mělo být právě BLOGMAS 2019. Ale sami víte jak to s BLOGMAS dopadlo. Vydávat články každý den období před Vánoci jsem prostě nevzládala, ale myslím že můj hlavní problém byl v tom že jsem články neměla připravené dopředu. Myslím že jestli příští rok budu taky dělat BLOGMAS (doopravdy bych chtěla) budu články připravovat a rozepisovat celý listopad ať toho na mě potom v prosinci není tolik a můžu vždy jen článek doladit do posledních detailů a, sdílet. Ale teď už pryč od všech BLOGMAS. Další věc,kterou vám chci zdělit je jaké články budu v nejbližší době psát. Mám naplánované dva články které se ještě vrácení k Vánocům. Jedním z nich bude MY CHRISTMAS FAVORITES 2019 a druhý WHAT I GET FOR CHRISTMAS 2019. Taky jsem přemýšlela, že bych mohla udělat o nějaké ohlédnutí za mým rokem 2019 a nejspíš i něco o novoročních předsevzetí. Jinak po celý rok se tady tento rok můžete zase klasický těšit na různé photo diary recepty a taky nebudou chybět winter, spring, summer a autumn favorites. Chtěla bych se tady taky věnovat více módě nebo makeupu. Chtěla bych sem dávat třeba typi na nějaké outfity, jak nějaký kousek oblečení nosit atp. (nejsem na to odbornice ale baví mě to). A o makeupu bych chtěla třeba sestavit žebříček mých oblíbených paletě nebo rťeněk, nějaké makeup triky nebo my daily makeup atp. (taky na to nejsem odbornice ale zase baví mě to tak proč ne). A jestli se ještě pamatujete na článek o mé skincare, chtěla bych něco podobného udělat i se body are nebo haircare. A když už jsme i těch vlasů ráda bych udělala i nějaký článek o hairstyles, které bych chtěla vyzkoušet třeba podle pinterestu. Taky bych chtěla psát články o knížkách a možná i o hudbě. Taky bych ráda napsala i něco o Harry Potterovi (protože jsem celkem potterheadka) a možná se zaměřit i na můj oblíbený seriál Riverdale. A třeba bych mohla udělat i nějaké tipy na seriály nebo filmy. Taky mám v plánu nějaké tipy na mobilní aplikace. A taky něco o plánování, to do listech a organizaci života. Možná i nějaké to DIY. Samozřejmě bych se ráda zaměřila i na fitness a jógu. Je toho doopravdy spousta co bych chtěla napsat na tento blog. Ale myslím že v průběhu roku 2020 uvidíte. Doufám že se vám tento článek líbil i když chápu jestli vás to trochu nudilo . Ale slibuju že další články z roce 2020 už budou zajímavější. Taky mě nezapomeňte sledovat na mám instagramu @verca_kobzova_. A já se na vás budu těšit zase u dalšího příspěvku.
                                         Vaše Vee. 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů